lots that i can say

Jag måste bara få säga att jag är en väldigt dålig bloggare.
Jag skriver väldigt långa inlägg och typ ingenting.
Sen får ni aldrig någon bild och det suger ju det också.
Men jag kan faktiskt försvara mig med att jag har tappat bort min kamerasladd
och jag fastnar ändå aldrig på bild och jag har slut ursäkert just nu.
Men det är därför ni aldrig får bilder, + att jag är aldrig inne på msn.
Så då kan inte dom som nu tagit bilder inte skicka bilderna. Kul va?
Nej inte precis, men nu vet ni iaf. Men jag kan försöka..?
Jag kan väl ladda upp några bilder i det här inlägget antar jag.. 

   

Jaha, ser ni vars det där slutade?
Bara för att jag är hungrig blev det bilder på nåt gott.
Och dom har tillochmed redan varit uppe här!
Vilken cheater jag är.
Och nu blev det här oseriöst. Men nån bild från Norge typ?



Haha, hejdå.



<3 / jasmin, you leave me breathless.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0