let it be

Jag ger upp. Varför tänker jag ens tanken av att sova när jag vet att jag vänt dygnet?
Så nu tänker jag hålla mig vaken, vilket inte blir så svårt dom första timmarna.
Men senare, men det spelar ingen roll. För jag ska vända tillbaka dygnet.
Så idag blir det en tidig kväll hoppas jag, men idag ska jag iaf vara med Moa.
Vi har bestämt att vi ska göra nåt om det är fint väder, eller inte.
Regnar det eller nåt sånt tråkigt ska vi baka och se film.
Skiner solen blir det att sola och äta en massa god glass!
Och jag måste säga att det går inte att ha en sommar utan Moa Hedman.
Förra årets sommar var helt klart oslagbar, "The Bucketlist".
Ett av dom bästa minnena jag har från sommaren 2009.
Och den här sommaren ska bli minst lika bra!
För i år får jag faktiskt röra på fläsket och åka lite söderut.
Jag ska ju ner till Jennifer, fortfarande Norrland men långt hemifrån!
Sen åker förhoppningsvis jag & Jennifer till nåt spännande ställe med.
Nu blev det ett sånt här långt inlägg om ingenting, igen. Typiskt.
Menmen, vad kan man göra när man heter Jasmin Sundström?
Ganska mycket faktiskt, men inget vettigt. Hehe.
Men nu ska jag göra te, stackars mina päron.
Att måsta vakna av vattenkokaren klockan fem på morgonen är nog inte bra start.
Men dom älskar mig ändå, lika mycket som jag älskar min idiot till bror som åt upp mitt godis.
Nej, nu måste jag faktiskt sluta skriva. Min film som jag laddar ner.
Kick Ass är klar om typ en timma. Vilket är väldigt bra, för då kan jag se den!
Men annars hinner jag nog se Avatar och äta massvis med godis för att hålla ögonen öppna.
Det ser också ut som solen håller på att gå upp. Så nu ska jag dra upp draperiet.
(jag sover ju i jims rum, han har ingen dörr utan draperier, väldans fina också när man tänker efter)
Ajja, vi hörs!


Och Snäckan, jag saknar dig så sjukt mycket.


<3 / jasmin, i wish you were here.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0