just be mine

Det här blir sista inlägget på några dagar nu.
Eftersom jag åker till Norge snart.
Så just nu sitter jag och äter min frukost och ska snart fara till skolan.
Efter jag borstat tänderna och så då.
Vi har inte fått fint väder men jag vet inte hur den här dagen kommer bli..
Eftersom jag vaknar med senadrage och det gör fortfarande ont.
Så jag haltar typ fram, vilket inte är så himla bra.
Jag tror eller jag hoppas att Snäckan kommer till skolan och säger hejdå.
Inte för att det är länge jag är borta, men 3 dagar utan kontakt.
Eftersom det finns ingen täckning där tror jag..?
Eller det är ju ganska dyrt att ringa från Norge.
Men jag har då för mig att det inte finns nån täckning där.
Men nu måste jag gå och borsta tänderna.
Sen blir det att kolla packningen en sista gång sen beger jag mig mot skolan.
Jag är inte direkt peppad för att sova i tält, men antar att det ska bli kul.
Nåt som ska bli kul är ju att träffa det norska gänget igen.
Lise, Lill-Sofi, Sandra, Richard, Erik & Leonord. Se så duktig jag är!
Jag kommer ihåg alla namnen, men jag har ju även dom på facebook så..
Och sen finns det ju en massa Sulisbor som jag tror ska dit?
Äh, ärligt talat har jag ingen koll alls. Jag vet bara att vi ska till Norge.
Men nu måste jag gå. Pusshej.

Hoppas alla mina fina vänner som är kvar i Arjeplog får det bra.
Speciellt du, Jennifer. Jag kommer sakna dig som en tok!


<3 / jasmin, det är så synd att du är så söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0