just a little older

Just nu sitter jag ute på balkongen och steker.
Och med steker menar jag verkligen STEKER.
Det är varmt som tusan i solen just nu och jag hoppas på en liten bränna.
Eftersom jag bara sitter i bikini hoppas jag på tusen att jag blir lite brun iaf.
Annars har jag suttit ute och sett fånig ut medans alla bilar kört förbi och stirrat som tokar.
Men annars har jag spenderat morgonen eller rättare sagt dagen med att prata i telefon.
Inte nyttigt nånstans, men rätt så trevligt. Först ringde Jennifer några gånger på morgonen.
Men eftersom jag låg och sovde så blev det väl inte så mycket sagt från min sida.
Sen ringde Emilia, Jennifers kompis. Hon babblade väl på och fick mig att kliva upp.
Sen har jag pratat med Moa, om allt mellan himmel och jord.
Tror vi pratade i nästan två timmar? Vilket var väldigt mysigt.
Sen har jag pratat en snabbis med Malin & sist och minst Sandra.
Så jag har hunnit prata med rätt så många idag.
Och nu väntar jag bara på att mamma och pappa ska åka och handla.
Så då kan jag få mina jordgubbar. Mums. Hoppas bara solen hänger kvar.
Men nu ska jag in och dricka lite vatten, håller på att torka ut här ute.
Puss, ha det bra. :)

<3 / jasmin, jag har det bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0