i remember the first dream

Jaha.. jag antar att jag måste ge er en liten sammanfattning av helgen?
Åååh, jag orkar inte. Så en väldigt kort sammanfattning då.
Fredag - Som sagt så flyttade jag & Jengus ut saker från hennes gamla rum och in i det nya.
Vi möblerade tillsammans och jag måste säga att det blev jädrans bra!
Vi är bäst, höhö. Sen drack vi äventyrsbrus och jag fixade hennes hår.
Jag fixade även Linus och Jespers hår, hahaha..
Sen kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket mer.
Tiden rinner ju iväg när man har roligt, och det hade vi ju så.
Men det blev rätt så sent och min bästis sovde hos mig.
Hemma hos mig drack vi mer äventyrbrus och pratade ett bra tag.
Vid femtiden somnade vi nog, haha inte bra!
Lördag - Vi vaknade upp rätt sent.
Men vi låg och drog oss ett väldigt bra tag och sen duschade jag.
Vi åt frukost och sen for vi och handlade och sen till gamla.
Hemma hos henne kommer jag inte ihåg vad vi gjorde..
Typ..tokade och latade oss? Jag fick iaf fixa Linus hår igen! :)
Vid niotiden fick vi skjuts till Pizzan av Tom och där åt vi.
Sen fick vi skjuts hem igen, vi gjorde inte så mycket speciellt.
Bara tog det lugnt tror jag..
Sen så kom Andreè och hälsade på oss ett tag.
Efter ett tag for jag, Jennifer,Robin, Linus, Jesper & Håkon(säkert nån fler också)
ut och gjorde..ja, vad gjorde vi egentligen? Hoppade på stenar och såg solen gå upp.
Efter ett tag tröttnade vi på att vara ute så då gick vi in och såg en film
Torkel i knipa, den var så dålig att den blev rolig. Haha.
Jag sovde hos Jennifer och vi somnade vid halv sju och sovde till typ fem.
Haha, mindre bra. Men nu orkar jag inte skriva längre.
Och förresten kommer jag inte använda klänningen. 
Jag har den på bröllopet istället, och tar mina shorts och nån topp istället.
Men vilken topp? Stort problem, annars kan jag ju bara kila dit i BH. HJÄLP.
Nu ska jag plugga sen sova. Hörs hej.

<3 / jasmin, i'm on my way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0