i fell in love with an alien

Jag somnade vid tio igår vilket var väldigt bra, men vaknade klockan fem imorse.
Och jag kunde inte somna om så jag såg film tills jag somnade typ halv sju.
Då sovde jag till tolv. Så det här med att vända på dygnet gick åt helvete.
Men annars såg jag film och låg som vanligt kvar i sängen.
Nu ska jag tvätta lite kläder och städa upp på "mitt" rum.
Sen ska jag prata med pappa om navelpiercing.
Ikväll händer nog inget speciellt, jag är alldeles för seg för att fara ut.
Men ha det så bra, puss.


<3 / jasmin, i'm nothing without you.

Kommentarer
Postat av: kajsa

lägg upp nå bilder, hade varit roligare :)

2010-06-18 @ 02:17:13
URL: http://kkkajsaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0