He's never gonna find it

Ja, ni kan ju gissa vad jag gjort hela dagen? Snarkat som en gris!
Nej, jag snarkar faktiskt inte men sovit har jag iaf.
Så nu ligger jag och smaskar på en massa godis. Men imorron börjar det nya!
Ska jag ha en navelpiercing så måste jag fixa kroppen.
Varför är vi egentligen så himla utseendefixerade? Det är ju pinsamt.
Nej, jag vill inte bli smalare utan jag vill bli mer vältränad.
Jag har ju fått spindelnät på musklerna för dom legat och latat sig.
Och sen tror jag även att jag skulle må så himla mycket bättre utan allt socker.
Så jag ska sluta äta godis, dricka pk och sånt onyttigt.
Jag tror jag gör som Jennifer, havregrynsgröt? Det är faktiskt gott.
Och lingongrova äter jag redan, så det här kan nog funka.
Hoppas jag iaf, och jag hoppas även på fint väder imorron.
Sen ska jag ju snart få åka till p-town och träffa min fina kusin.
Och gå på Eclipsepremiären, hur bra låter inte det? Underbart.
Sen efter det återstår bara bröllopet sen får jag äntligen träffa min pärla.
Vi har bestämt att vi ska åka till Göteborg och göra Liseberg osäkert.
Så himla kul vi kommer ha. Jag saknar dig alldeles för mycket.
Och eftersom väldigt många klagar på att jag aldrig lägger upp bilder så får ni en bild nu.
Sen ska jag lägga in några bilder i nästa inlägg också.
Men här är en bild från då jag och Helena skulle fota för några veckor sen.




<3 / jasmin, i'm telling you why.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0