but i dont mind

Förlåt, men jag orkar inte berätta om Norgeresan.
Men det var iaf väldigt trevligt.
Jag älskar havet och stället vi var på var fantastiskt fint.
Så nånting jag kommer sakna från Norge är havet och utsikten.
Annars köpte jag med mig choklad, baconchips & äventyrsbrus.
Mest för att ha nåt att äta på bussen, men vi har kvar äventyrbrus.
Och det hoppas jag att mina fina Snäcka vill dricka upp med mig.
Idag har jag legat i sängen hela dagen, jag kom seriöst inte upp ur sängen!
Min rygg dödade mig, det är inte hälsosamt att tälta säger jag bara!
Så mamma ringde och sjukanmälde mig direkt.
Jag önskar att jag kunde vara i skolan idag och göra bort lite saker.
Menmen, jag har iaf fortfarande ont i ryggen och har väldigt svårt för att böja mig ner.
Och jag tänkte även passa på att säga att mina skor har kommit.
Tacka fan för att jag har min mamma som säger vilken skostorlek jag ska beställa.
Annars hade jag beställt alldeles för stor, och dom här passade perfekt.
Men nu ska jag duscha, ha det bra. Puss.


<3 / jasmin, i love you so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0