You'll think of me

Ny design igen, om det blir fint väder imorron ska vi fota.
Så då kan vi fixa till den med nya bilder och så.
Jag och Helena såklart. :)
Ser ni att hon lagt in smilisar förresten?:D
Sen så imorron börjar jag med min diet.
Och idag har jag inte gjort så mycket särskilt.
Åt på mathörnan med Sandra, sen spelade vi kubb med Patrik och Jesper.
Helena var också med, men hon var bara åskådare.
Först förlorade jag och Sandra mot dom för att dom fuskade.
Sen spelade jag med Patrik och då vann vi. Min förtjänst såklart. ;)
Efter det så spelade vi fotboll och jag vrickade typ foten för att Jesper puttade mig.
Och sen så slets typ min piercing ut, det gjorde den inte.
Men den kunde ha gjort för att Jesper skulle typ lyfta mig eller nåt..
Sen efter det har jag suttit här hos Helena och vi har suttit och skrattat :)
Och imorron om det är fint väder ska vi sola, bada och fota.
Men nu ska jag hem, pusshej! :)


<3 / jasmin, hiding my heart from you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0