Remember our first kiss

Den här kvällen har varit sjukt bra.
Har fått träffa en massa av Jennifers fina vänner.
Fy bubblan vad Annie är söt asså. Hur gullig som helst! :)
Och nu ska vi bara ta lite fika sen blir det sängen.
Ingen aning om hur uppdatering blir imorron, men vi ska bada.
Det har jag bestämt, spelar ingen roll om det är dåligt väder.
Imorron ska det badas! Sov gott, puss.
Sen måste jag även tillägga att det finns ingen bättre vän än Jennifer.
Du är så jäkla underbar, och jag skulle inte vilja vara nån annanstans än hos dig.
Tack,tack,tack och åter tack. Inga tack kan visa hur glad jag är för att du finns.
Justja, jag tackar även en idiot för att du fick Jennifer att flytta till Arjeplog.
Utan dig så hade vi aldrig träffats, tack idiot.


<3 / jasmin, dont trust me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0