Cause i gotta get away

Nu är det kväller och snart ska väl jag och världens finaste lägga oss.
Imorron ska jag ju iväg på bussen hem, jag har lite hemlängtan faktiskt.
För visst det blir väldigt tråkigt att lämna min fina Jennifer.
Men borta bra, hemma bäst stämmer ju sjukt bra. För hemma är ju bäst.
Men iallafall så har jag laddat mobilen med pengar nu.
Eller rättare sagt så har ju faktiskt pappa gjort det.
Men det betyder iaf att ni får smsa så mycket ni kan imorron.
För jag gissar på att jag kommer ha väldigt tråkigt på bussen.
Om jag inte sover, men jag kommer ju vara vaken typ halva tiden.
Så smsa! Jag tänker inte lägga ut mitt nummer, för då busringer alla.
Jäkla nolifers..(hahahaha;)) Nejmen det var faktist nån tönt som ringde igårnatt.
Sjöng en sång för mig som fick mig att somna, och det var ju snällt.
Men nu ska jag prata lite allvarliga grejer med Jennifer.
Vi hörs imorron. Puss, godnatt.

Och justja, måste även passa på att tacka dig Jennifer.
För dom här dagarna, jag har haft sjukt kul.
Och jag har verkligen saknat alla tokerier med dig.
Nu till hösten är det vi igen, och jag längtar. :) ♥






<3 / jasmin, but the party dont stop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0