Världens bästa. ♥

Jag har världens bästa & finaste vänner. Dom gamla och dom nya.
Alltid är det ni som kommer betyda mest. Vad som än händer.

Nathalie Edholm. ♥
Den som förevigt kommer ha en speciell plats i mitt hjärta.
Vi delar dom mest underbaraste minnena,
och en gammal vänskap som var & är fortfarande värd att dö för.
Jag kan inte andas utan dig men jag måste.
Du ska veta att det här är verkligen inte lätt för mig.





Jennifer Gustavsson. ♥
Det band vi har kommer aldrig någonsin brytas.
Du är så mycket, min fina älskade vän.
För mig är du orädd,modig & helt jäkla otrolig.
Du var den största orsaken till varför jag längtade hem.
Jag är ingenting utan dig.
Min vackra underbara klippa.



Malin Lestander & Tina Axelsson. ♥
Mina änglar.
Ni betyder så ansvarslöst mycket för mig.
Ni kan få mig från skratt till tårar
och vi kan prata om allt mellan himmel & jord.
Vänskapen mellan oss är för mig allt annat än oviktig.






Och alla ni andra. Jag är ingenting utan mina vänner. ♥










Nu orkar jag inte skriva mer. Lat som jag är.
Men jag har inte nog bilder på mina vänner.
Men jag hoppas att dom som betyder vet att dom gör det. ♥

Nu ska jag börja göra mig färdig innan jag ska möta min klippa.

Ha det bra!


<3 / jasmin, it's killing me to see you go after all this time.


Kommentarer
Postat av: Helena

haha oj, jag visste inte om jag kommenterade på det här inlägget, hur som helst så skulle jag iallafall kommentera här. :P

2010-01-22 @ 05:57:26
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0