TAGGAD PA HEMFARD!

Nu star jag har pa flygplatsen i Bangkok, taggad till tusen pa hemfard!
Jag ar val forberedd pa den 9 timmars flygresa till Schweis och sedan blir det direkt darifran till SVERIGE!!!
Vi ska snart ga och hitta nan resturang dar vi ska kaka innan vi ska till varan gate. :)
Igar sa var vi i kopcentret Siam Paragon som vi spenderat dom har sista dagarna i, typ.
Men jag har typ inte shoppat nat. Det ar bara sa jakla stort sa man gar typ bara runt och virrar.
Och forresten, det ar forjavla dyrt att handla pa Markesaffarerna. Dyrt som fan!
Sa det blev inget pa Armani eller nan san skit. Men vad jag har kopt dom har senaste dagarna ar iaf:

1 par jeans.
3 trojor.
2 par skor.
1 parfym.
2 skivor.
sen kommer jag inte ihag na mer. Haha.

MEN JAG AR IAF SNART HEMMA! :D

Sa Jennifer min klippa, snart ar jag hemma och da ar det vi tva igen. Hoppas jag iaf?
Om jag forlorat dig vet jag inte vad som hander. Jasmin forsvinner kanske? Typ.

Ha det bra suckers. 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0