SVERIGE! ♥

Nu är jag äntligen i Sverige! Så fint med snö.
Flygresan från Bangkok till Schweis var jobbig. Jag hade växtvärk och kunde inte få mig en enda blund!
Inte förrän det var dags för frukost och det var ju jävligt härligt.
Det enda jag gjorde var typ skratta åt dom dåliga filmerna och gråta åt dom som inte ens var sorgliga.
Haha. Jag är patetisk. Typ satt och snyftade medans alla runtomkring mig snarkade.
Flygturen från Schweis till Stockholm var inte lika hemsk. Jag drack teè och typ funderade över saker.
Och just nu är jag väldigt trött och typ ur. Jetlag ni vet.
Haha, men jag ska inte klaga för jag är ju snart hemma. Och jag är överlycklig.
Snart ska jag få krama om min älskade vän Jennifer! Klippis, jag läste just mejlet.
Du får fan ta och berätta ALLT när vi träffas. Och då menar jag, detaljer! ;)
Haha, jag är så lycklig som får ha dig vid min sida. Du anar inte hur mycket du betyder för mig. ♥

Och jag saknar dig systeryster, Nathalie!
Du ska veta att jag tänker på dig väldigt ofta. Vi pratar typ inte längre.
Men du kommer alltid vara systern som jag aldrig fick. Så är det bara.
Jelzan & Nelzan. ♥

ÅÅÅÄÄÄÄÖÖÖÖÖÖ så skönt att få kunna skriva dom där bokstäverna.
Dom är ganska fina. =) Och jag är konstig.

Men nu ska vi typ gå och checka in vårat baggage och sen gå till våran gate antar jag väl.
Och förresten! Vill ni veta nå förjävligt?
Jag hade köpt ett par riktigt snygga klackar i Bangkok och på flygplatsen i Bangkok tappade jag bort dom!
Bra gjort Jasmin. Poäng till dig för du är mer misslyckad än alla andra.
Haha, jag är nog ganska emo har jag kommit på. Tur jag har min klippa. Annars hade jag nog inte klarat mig.

Hörs då jag är hemma, blöjbarn!

Jag vet inte om jag orkar hoppas längre. Jag är trött på att vänta på nåt som inte kommer hända.

<3 / jasmin, fireflies.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0