superstar

Jag är så lycklig just nu! Det gör mig så glad att se att ni kan vara sams.
Och jag är så glad att jag glömmer dig just nu, och att jag kan plugga! :D
Jag har pluggat cp mycket på Kemin idag och matten gick finemang. Vars kom den här vändningen?

Idag blir det nog poweryoga om Snäckan ska dit. Och sen om det inte krockar. Rinkbandy träning. :)
Höh, jag ångrar att jag inte for på Innebandyträningen i måndags. För jag vill springa, tacklas och bli trött.
Känna hur det bränns i lungorna och typ bli alldeles röd av ansträngning.
Sen bara känna den här känslan efter man tränat att man kämpat idag.

Men nu ska jag gå & hjälpa pappa att välja golv om vi ska fixa till i Köket.
Annars ska vi diskutera hur jag vill ha mitt rum, :) Och jag längtar efter min mobil!
Men den är förmodligen här på fredag, så det blir perfekt.

HÅJRÄS. ♥


<3 / jasmin, in the heat of the fight i walked away.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0