peace

Kom för ett tag sen hem från Nathalie. :)
Först for jag till Helena och var med hon & Malin en stund,
sen blev det en sväng på gamla för att träffa Tina & Snäckan!
Senare for jag & mötte upp Nathalie & Ronja. Åt god mat hos Nathalie sen såg vi typ bara tv.
Sen följde dom mig hem en bit och jag hade riktigt trevligt. Det känns så sjukt bra att få börja om.

Men nu börjar mina ögonlock bli riktigt tunga så jag ska gå och tvätta bort sminket sen blir det sängen!
Både fredagen och lördagen har varit toppenbra.
Imorron blir det att säga hejdå till Nathalie & Ronja som far med bussen.
Och sen träffa Snäckan..? ♥ Nåväl, vi ser väl hur det blir.
Sen blir det bara plugg, har typ lite franska att göra och sen Kemin!
Men förhoppningsvis går det lika bra som det gick på Fysiken, måste bara skryta lite! ;)

Men ni får sova gott mesar, så hörs vi imorron! ♥


<3 / jasmin, jag önskar så innerligt att jag vore flickan för dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0