Helena gästbloggar

Woho! jag borde bli jasmins gästbloggare. Fast nu gästbloggar jag faktist utan lov, eller jag bara gör det.. För jag har varit inne på hennes blogg i över 1 timma. Bytt design, bytt kodmallar, bytt färg, header och så vidare. Och det är fortfarande inte färdigt. Jag har gått från en till en annan. Och vet ni vad? Nu är jag tillbaka på början igen. Jag tycker lite synd om nästa person som ska designa hennes blogg, men jag är ju så snäll att jag gör det och står ut med det utan att få ett aggressions utbrott på henne. :D

Jag är ju faktist ganska snäll trots allt :)

Och en till sak, jag hatar html-koder och bloggdesign sen idag..!
Eller det har jag sagt varenda gång jag designat våran jasmins blogg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0