ditt hjärtas jämna slag.

Nu är jag hemma efter en lång och ganska kul skoldag.
Började ju med franska och jag var inte försenad, sen flöt dagen på.
Gjorde fysikprovet på fysiken. - och fick MVG! :)
Sen var engelskan inställd så den blev en jäkligt lång lunchrast, så jag & Emma for till Mathörnan och åt.
Hehe ;) Sen tillbaka till skolan och då var det grammatikprov som jag inte ens visste att vi skulle ha.
Men man kunde få högst VG på det, och jag gjorde mitt bästa och jag tror faktiskt jag får ett med. :)
Sen idrott, prov igen. Typ livräddning, jobbade med Emma, svalde en jävla massa klorvatten.
Men annars gick det prima, klarade det med.
Sen dusch och fix och sen for jag & Sandra hem till hennes lägenhet.
Den har blivit så himla fin! Och sen fick jag skjuts av hennes mamma hem och nu sitter jag här.
Ganska utmattad för jag hade kört på hårt idag, om man säger så. Men jag är så otroligt nöjd över mitt MVG!

Jag vill hitta min förbannade kamerasladd, jag har så mycket bilder att visa er.
Men så länge den är borta går det inte. :(

Nu är maten klar, och snart är Nathalie & Ronja i Arjeplog, funfun. :)

Håjrääs.


<3 / jasmin, dina ögons forna glans, borde finnas någonstans.

Kommentarer
Postat av: Jinfi:)

duktig flicka;)<3

2010-01-30 @ 00:08:16
URL: http://piinklolliipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0