CHAKA!

Har just slängt i mig en frukost och nu ska jag bara dra på mig mjukisbyxorna och borsta tänderna,
sen så ska jag bara skutta iväg till Nathalie. Fick en skön sovmorgon idag, även fast jag ställt alarmet på nio.
Hehe, men jag orkar seriöst inte med min alarmsignal.
Och sen tar det ju år för mig att fatta att jag måste låsa upp mobil innan jag kan stänga av alarmet,
och då hinner det bli snooze osv..

Menmen, nog tjatat. Nu måste jag snabba mig för klockan blir strax ett och Nathalie och Ronja far vid fyra.
Imorron får jag mina kläder, heheh :D

Men ja, skriver senare!

Snäckan, ring då du ser det här!! ♥


<3 / jasmin, i remember every word.

Kommentarer
Postat av: Jinfi:)

hej hej!

Jag behöver din hjälp för att vinna ett budskaps armband, det vore jätte snällt om du röstade på nr 3! tack i förhand:) http://heyli.blogg.se/2010/january/rosta-pa-den-du-tycker-ska-vinna.html

2010-02-01 @ 21:36:17
URL: http://piinklolliipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0