ÄR JAG FUL?! BUUUUÄÄ

Haha, fråga mig inte om rubriken. Det får stanna mellan jag & Jennifer! ;)

Som sagt, idag/ikväll skulle jag ju plugga. Och hur tror ni det gick?
SKIT! Jag gjorde typ 2 tal i matten och inte ett piss på So;n eller Kemin.
Vad är det för fel på mig. Blir nog IV för min del, eller numera måste man ju gå om hela nian!
Jajja, har iaf just kommit ut ur duschen och ska bara göra mig färdig för sängen sen ska jag läsa lite på Kemin.
Sen ringa Snäckan! Och idag har jag ätit så mycket att jag måste ha gått upp minst 10 kg! Höhö.
Nu ska jag smörja in ansiktet och borsta tänderna. Det är bara mamma & jag hemma inatt.
Pappa jobbar. Hon sa just att om jag blev rädd så skulle jag få komma och sova hos henne.
Men...dom har så oskön säng så jag sover hellre i min egen! Inget klår min säng. Så mjuk och fin! ♥

Men vi hörs imorgon istället, då kanske jag hittat kamerasladden så ni får nå bilds!
Puss!



<3 / jasmin, in the middle of the night when i'm in this dream.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tro mig, min säng klår din ;)

2010-01-27 @ 11:57:40
URL: http://blondinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0