what you got boy is hard to find

Så. Nu har jag skrivit klart uppsatsen och mejlat iväg den. Pluggat lite på Soprovet.
Och nu ska jag gå och duscha. Sen ska jag fortsätta plugga på provet och läsa lite ur en grym bok.
Jag är på ganska bra humör även fast jag knappt kan andas.
Kan det vara för underbaraste Nathalie kommer hem kanske tillochmed imorron?
Där fick ni nåt att gnugga på va! Haha, men ni fattar väl att det är antagligen därför.
Och kanske för jag upptäckte att det var jätte kul att mejla.
Så jag skrev ett långt mejl till Helena om hur det skulle vara i framtiden.
Jag, gift med världens underbaraste och Helena har just startat en eskortfirma.
Emma har dött i en överdos och övergivit sina 15 barn (alla med olika pappor).
& Sandra vet ingen nåt om längre, hon har bara typ försvunnit. Hahahah.
Jag är så snäll mot mina vänner!

Men nu så blev jag ganska hungrig så jag tror jag ska gå och ta mig en nutellamacka.
Inte nugatti den här gången, utan nutella. Ifall ni ville veta.
Inga mer inlägg för idag. Vi ses i drömmarna, eller jag vet iaf vem jag kommer drömma om..


<3 / jasmin, the rush is worth the price i pay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0