Torsdag

Nu efter en jäkligt kort skoldag sitter jag hos finaste Tina.
Hon står i duschen så jag sitter vid hennes dator, senare ska vi nog vara med Emil.
Så det blir nog kul. Idag är jag faktiskt inte så himla trött.
Jag är mer pigg och glad. Kan det bero på att Emma var extra tokig idag?
Och att jag slogs med Jesper på Hemkunskapen? Fan vad stark jag blivit!
Han är säkert rädd för mig nu, men det är bara rätt.
Och det kan även bero på att jag gick med Malin till skolan idag,
& att jag pratade med hjärtat Jennifer en stund idag också. 
Så det som gör mig så glad idag är nog mina fina vänner
Bortsett från Jesper då, han är för töntig för att vara min vän. ;) 


Men nu ska jag gå och göra nåt vettigt. Hörs sen. Puss!


<3 / jasmin, even the best fall down sometimes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0