Tisdag.

Idag har det ju varit skola som vanligt. Jag försovde mig första lektionen.
Fast det är ganska vanligt för jag är så jäkla morgontrött!
Och ändå ligger jag och läser nån bok till fyra på morgonen, smart tjej.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Har ingen aning om jag ska sova hos Helena.
(Det blir närmare till skolan och jag kanske inte kommer försent då, ehehe)
Men jag ska ringa na senare, för hon är och käkar på frasses just nu.
Jag skulle igentligen varit en sväng förbi skolan innan dom stänger.
Jag glömde matteboken och jag måste jobba fram lite. Men jag orkar nog inte.
Det är ju så långt å gå, hähä. 
Jag är jätte trött idag med, men jag tänker inte skriva att det blir en tidig kväll för det blir det inte.
Så lätt att säga nåt men inte göra det, nog för det kan ju inte vara så svårt att lägga sig i sängen och somna?
Fast..har man en bra bok går det ju inte att somna utan att ha läst en bra bit in i boken!
Jag tror jag har läst ut minst tio böcker på två veckor. Och igår gick jag och lånade en ny.
Den ska jag börja läsa på idag, för igårnatt läste jag ut en annan. Kul.

Och, om nån undrar var jag,Malin & Tina gjorde igår, så kan jag säga att..
Tina hade en trosa på skallen.
Malin hade en bh på skallen. & en musche på överläppen,höhö.
Och kan ni gissa vad jag hade? Nä.
Jag hade bara dragit en nylonsocka över skallen så det blev riktigt fint.
Hahahaha.

Men nu ska jag typ...göra nåt vettigt. Puss!


<3 / jasmin, i dont wanna close my eyes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0