sovdags

Nu har jag och Helena just slängt i oss kvällsfika och snart ska jag gå och borsta tänderna.
Jag är inte trött. Men Helena är. Så jag antar att jag också måste gå och lägga mig.. :(
Haha. För ett tag sen var vi förbi finaste Jennifer och lämnade en semla. 
Men nu finns det väl inte så mycket mer att skriva, men ni får sova så gott.
Så hörs vi nån gång, för nu ska jag gå och spöa Helena. Svagskiten..

PUSS!

Nathalie, min underbara vackra älskade flicka.
Jag tänker på dig, dag som natt. När du mår dåligt, mår jag dåligt.
Även fast jag hatar att erkänna det så vet jag att du har det bra i Piteå.
Att du har en fin pojkvän och en bra bästa vän, som ställer upp.
Jag hatar att inte kunna finnas där och torka dina tårar.
Jag hatar att höra din röst skaka genom telefon.
Du är ju halva mig, 20 mil bort. Men tillsammans så klarar vi det här.
Ingenting är över, och allt har ett gott slut va? Du är världens bästa.
Du vet var du har mig, här. Hemma i Arjeplog.
Men annars så finns jag alltid vid din sida, jag kommer aldrig lämna den.
Jag kommer alltid stå bestämt och troget där. Även fast det inte känns.
Så vet du, ord kan inte beskriva vad du betyder för mig.
Världens finaste syster. ♥


<3  / jasmin, what you got boy, is hard to find.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0