Skoter!

Har typ nyss kommit hem ifrån en lång och asskön skotertur med Nathalie.
Fyfan så jävla kul det är med skoter! Även fast Nathalie kör som en jävla tok..
Jag skrek som en babian typ! Jag var så jäkla rädd, men kul var det.
Och nu så ska väl jag och Nathalie snart äta & sen ska vi väl göra oss i ordning,
och sen bär det av till barnvakten.
Lite jobbigt, lite tråkigt..men ändå kul. :)

Vi ser väl vad som händer efter barnvaktspasset,
om det blir att fortsätta att vara inne eller om vi drar ut.


Anna Jennifer Marion Gustavsson. Ring,ring,ring!
Eller smsa om du inte har nå pengar. :)

Men nu ska jag hjälpa Nathalie städa lite. Hörs.

 

 

<3 / jasmin, i want you boy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0