probably the best ice-cream in the world

Jag måste bara få berätta för er om en gudomlig sak.
Jo, Swensens glassarna. Dom är obeskrivliga.
Dom ser ut som konstvärk och smakar ännu bättre! Dom är så sjuuuukt goda.
Jag & Jim åt på Swensen typ varje dag i en vecka? Man kan verkligen inte tröttna.
Och då man ser glassen och tänker, "den ser god ut, men det är den säkert inte".
Men tro mig, den smakar makalöst gudomligt gott! Allt, vaniljglassen, brownieglassen..
Åh, vad jag längtar efter dom där änglalika glassarna just nu.
Här kommer några bilder på gudagåvorna.


   

Och det där var bara några av dom olika glassarna vi åt.
Det här är dom bästa glassarna i världen!
Jag är ingen glassätare precis. Men dom här, jag kan verkligen inte få nog av dom.

Och om det nu är nån som bara tvärt kikar in på min blogg:
Nej, jag väger inte 280 kg och jag sitter inte bara hemma och drömmer om glassar.
Även fast man skulle kunna tro det, men så är det faktiskt inte!


<3 / jasmin, i was born to tell you i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0