onsdag.

Fyfan för att vara förkyld! Det är så jävligt och jobbigt. Jag måste snyta mig hela tiden och halsen sticker.
Jag blir typ hög på medicin och vi blev utskickade på So:n för vi fnissade så mycket..hehe.
Dagen har annars varit jäkligt rolig. Fylld med bra musik och alldeles för mycket skratt.
Men jag har dock varit trött som en jag vet inte vad.
Så när jag kom hem, vid fyratiden så la jag mig i sängen och läste. Och somnade.
Sen sovde jag till typ sju. Väldigt skönt men lite dåligt för nu kommer jag inte kunna somna ikväll.
Iaf, så har jag just slängt i mig en skål med mannagrynsgröt eftersom jag missade middagen..
Pappa försökte ju väcka mig och sa tillochmed att han kunde fara och köpa pizza på Mathörnan.
MEN JAG VAKNADE INTE!!! :((
Men det blir pizza imorron istället då, och Tacos på fredag! Hähä.
Varför skriver jag om vad vi ska äta? Äh, ni som läser bloggen får fan stå ut.

Men kvällen kommer spenderas till plugg. Ska skriva klart en uppsats och plugga på 2 prov.
Great. Not. Eh. Huh. Bläääää!

Jaja, nu orkar jag då inte skriva nå mer. Eller jo, jag läser en superbra bok som heter Syskonkärlek.
Den är lite äcklig men ändå rörande. Bra bok. Svårt att slita sig ifrån den.
Om man inte gör som jag, somnar ifrån den. Ajja. Orka bloggaaa. Uhuhuh.


<3 / jasmin, your love is my drug.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0