oh saturday

Lördag idag, och jag är på toppenhumör.
Även fast det finns några minus här och där, så mår jag riktigt bra.
Ikväll blir det att störa Emil & Tina, med sällskap av godis & massa annat gott!
Förhoppningsvis kommer jag nog störa Malin & Philip en stund också. 
Just nu har jag just blivit färdig. Vaknade vid ettiden och hoppade direkt in i duschen.
Okej, jag blev klar för ett tag sen. Lät mina naturliga lockar vara kvar i håret idag.
Orkar inte platta och greja med det hela tiden. Fast jag tog nå lockgrejsskit.
Så då framhävs typ lockarna mer. Så just nu är det gaaanska lockigt.
Ganska fint ändå när man tänker efter. Men Jim tycker att jag ser ut som en grottmänniska.
Iförsig så är det ju sant, men ikväll får det duga.

Nu ska jag gå och äta frukost, hehe.
Och sen ska jag vänta på att mina vänner blir färdiga på sporthallen.
Så då blir det väl att möta upp dom. Puss på alla fina.
Så hörs vi senare. ♥




Ta mig tillbaka.


<3 / jasmin, even the wrong words seem to rhyme.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0