my truth

Tisdag idag. Lång och jobbig skoldag, sen lunch och bara massa tråk.
Men åt iaf lunch hos Helena, åt en väldigt god skål med mannagrynsgröt. Så det var ju ett plus.
Och sen ett till plus var att vi fick skippa So:n och lite av matten för en typ "RockOpera".
Inte mycket till Opera tycker jag, och inte så bra heller. Men jag fick träffa GullisTina och det var ggreat!
Ja, sen resten av skoldagen hade vi typ skolans val, så då pluggade jag på Kemiprovet som vi ska ha imorron..


Och efter skolan gick jag hem till Helena, hann in en stund sen skulle jag ut och möta Tina.
Vi gick in till Helena och sen hämtade pappa oss och vi åt hemma hos mig. Och var där ett tag. :)
Sen skjutsade pappa oss till Helena, och nu sitter jag här och Tina är på gamla hos Emil.
Ska plugga ett tag med Helena på Kemin och sen ska jag nog vara med Tina och Emil. :)

Jag är väldigt trött just nu så det blir nog en tidig kväll för mig, om jag kan Kemin.
Men nu måste jag plugga om jag vill få bra resultat på provet imorron.
Ha det bra, så hörs vi nån gång. ♥


<3 / jasmin, remember it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0