mums!

Nu sitter jag och Helena här mätta och belåtna & framförallt stolta över våra mästervärk.
Så här kommer några bilder! Ignonera cpbilderna på mig. ;>

  
  

Har även hunnit träffa Snäckan en sväng idag och ska se om jag ska träffa Malin och Tina nå senare.
Men annars så blir det nog bara hem och läsa. Plugga lite på franskan om jag orkar.
Helena är väldigt sur på mig just nu, men jag älskar henne ändå! ♥

Malin Lundqvist.
Jag tänker på dig och du vet var jag finns.
Det är bara att ringa eller vad som helst.
Du förtjänar så mycket bättre,
och han är bara en liten unge som borde gå och byta blöja.
Jag hoppas det blir bra, eller jag vet att det blir bra. Iaf bättre.
Du är så himla go och snäll. Jag tål inte att se dig ledsen.
Du vet att du alltid kommer ha mig & Snäckan vid din sida.
Varsomhelst, närsomhelst. Så finns vi.
Massa hjärtan på dig, för du förtjänar det bästa! ♥♥


<3 / jasmin, im a believer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0