köttbullar & keso.

Sitter hos Helena mellan bena och gör typ inge.
Hon ska snart följa mig en bit hem,
och då ska jag möta upp Sandra Ringvall och prata med hon en stund!
Ska ju upp ganska tidigt imorron så jag har ingen aning om varför jag är vaken just nu.
Så det blir att tralla hem alldeles strax. Det blev ingen Snäckan ikväll, eller Tina eller Malin.
Men det blev Helena, Pernilla & lite Mimsen istället. Funkar lika bra, dom med :)))
Jag och Helena har typ ätit, massvis! Från våra utsökta semlor till köttbullar och keso.
Men nu måste jag verkligen börja gå hem. SOV GOTT SUCKAAAAAAAAAAAAAAS!

Tagga, tagga, tagga! :DDD Match imöran!


<3 / jasmin, were did it go wrong?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0