imagine us together

Det är dumt att jag inte skriver på min uppsats just nu. Fan.
Det kommer verkligen inte gå bra imorron.
Jag orkar inte ens tänka på hur dåligt det kommer gå!
Men..kanske om jag pratar med Maria? För jag försöker verkligen. Men det går inte.
Hm. Jag är ju faktiskt ganska duktig på att prata.
Det har ju en del av mina vänner erfarenhet av.


Tror jag går och lägger mig nu. Även fast uppsatsen är långt ifrån klar.
Hellre sömn än att inte gå till skolan imorron för jag var för trött.
Men hädanefter är det skärpning Jasmin. Plugga,plugga,plugga.
Och jag ska försöka gå på varje träning som är kvar av säsongen.
Kanske jag ska börja gymma? Hornavan låter lockande.
Äh, mycket träning ska det då iaf bli. Måste ju klå brorsan.
Nu tränar ju han & Jocke typ fyra gånger i veckan! Tokpojkar.
Nä, usch vad jag saknar dom två pajasarna! Måste åka upp till Kiruna nångång efter lovet.
Men jag tänker iaf ha en kropp nog bra för Beach 2010. Det kan ni ge er bullen på!



F*n vad jag vill ha sommar just nu!




N. Jag är inte sur. Jag är inte arg. Jag orkar inte just nu bara.
Bland alla strån drog jag det kortaste. Verkar det som.
Men, så du vet. Ingen skada skedd. Älskar dig.



Goodnight suckaaaas!

<3 / jasmin, i'm trying to hold on, but it hurts.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0