i love you

Hemma efter en bra kväll med finasteTina :) & Emil..
Haha! Men ja, det var väl ganska kul. Nog för att vi inte gjorde så mycket?
Jag & Tina hade ont i magen så vi låg bara i sängen och typ sovde och Emil höll ju på som vanligt.
Haha, men jag kan inte bara säga att det bara var Emil som var uppe i varv.
Iförsig så är han ju det alltid, men. Ja, för ett tag där var jag ganska pigg.
Men det slutade med att jag bara tröttnade på att vara glad och ville i slutändan bara hem.
Så nu sitter jag hemma. Har väldigt mycket att grubbla på. Saker som jag inte ens vill tänka på.
Men tyvärr. Det går inte att bara glömma. Ajja, nu ska jag plugga.
Tina, Jennifer & Emil gjorde iallafall min kväll. Tokungar. ♥

Vila i frid finaste Tilda.
Nathalie, jag tänker på dig. Jag älskar dig.
Kom hem så jag får krama om dig.
Men medans du är borta - Ronja, ta hand om henne. ♥


<3 / jasmin, hold on to me, never let me go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0