Grattis alla efterblivna! (jennifer)

Idag var det ju visst nån Internationell-var-snäll-mot-en-utvecklingstörd-Dagen.
Hur många sms fick ni? Jag fick 7..hehe. Inte för att jag är störd eller nå, men mina vänner tyckte väl att det var kul så jag skulle ha det, jag tyckte också det var kul så jag skickade iväg ett sånt sms till några störda vänner.

Idag skulle jag ju göra nå vettigt.
Jag sovde och när jag vaknade hade jag typ 5 missade samtal och 20 olästa meddelanden.
Jag förstår mig verkligen inte på dom som spammar med sms.. Helena.
När jag vaknade gick jag och kokade gröt eftersom jag var ganska hungrig.
Jag vet inte om jag ska sova hos Helena inatt, annars får jag väl banne mig gå till skolan imorron.
Buhu.. Jag vet, jag är lat. Men jag säger som Malin brukar säga. "Jag har all tid i världen på att gå,"
Fast jag har ju inte all tid på morgonen, då har jag typ tio minuter och då är det gaanska bråttom.
Så jag tror faktiskt jag drar på mig ytterkläderna och skuttar iväg till Helena. Men hon får fan möta mig.
Men nu finns det inget mer att skriva, eller jo! HFOKHOÄGOIHGSopwge hähä.

Hahah. Puss!


<3 / jasmin, dont wanna fall asleep.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0