Fina vänner.

Nu sitter jag här hos Helena med Sandra,Emma & självklart Helena.
Vi ska snart gå in till samhället, men först ska vi städa upp lite här.
Idag har det ju varit en vanlig dag. Slutade tio i två idag, så det var ett plus!
Dagens planer är att vara med dom här ett tag sen ska jag följa Tina då hon ska sola.
Sen tror jag att det blir att plugga, om det inte dyker upp nåt roligare. :)

Jag måste även tillägga att jag har väldigt fina vänner.

Sandra, Emma & Helena.
Ni är riktiga änglar som alltid ställer upp & står ut med mitt tjat.
Ni anar inte hur glad jag är att jag har er. Jag kanske inte visar det så ofta.
Men ni är verkligen något speciellt. Mina fina älskade pinglor.
Det kommer alltid vara vi fyra. Älskar er. ♥




Nu ska vi dra in till samhället. Puss!

 

<3 / jasmin, i'm wasting the love of my life.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort bilden

2010-02-18 @ 16:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0