det här inlägget finns egentligen inte

För jag skulle alrig ha varit uppe vid den här tiden. Men hör och häpna.
Jag är vaken, och jag är inte trött heller! Kan ju bero på att jag just kom ut ur duschen.
Och för att jag vaknade av att Helena flyttade min madrass,
 då hon skulle hämta kläder ur garderoben så jag slog skallen, hihi.
Och då var klockan typ tjugo över sex, då var jag inte heller trött. Nejnej.
Jag bara låg där och gnyade för jag hade fått en smäll i skallen och mina ögonlock var tunga eller hur?

Men nu sitter jag iaf och typ gör nåt som jag inte borde göra.
Jag borde igentligen göra mig klar för skolan. Men det känns ganska jobbigt.
Men hurtig som jag är, ska jag väl göra mig klar. Så jag kan sitta i minst en kvart och bara.
"Jag behöver då inte stressa, höhöhö"

Puss på kryckJennifer, för hennes knä har gått upp i vikt.
& puss på Helena för jag får sova här. It means a lot.

<3 / jasmin, that was the best days of my life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0