Alla ♥s dag!

Idag..vad har jag gjort idag? Eller dagen är ju faktiskt långt ifrån slut. Men vad har jag hunnit med?
Jag har nog bara åkt skoter med Nathalie tror jag. Eller ja, det blev väl en kort ragg med Aron också..
Annars så har det bara varit skoter och snö i min förmiddag, eller lite chokladpudding också.

Men annars kan jag ju passa på att berätta om gårdagen?
Skoter på förmiddagen, och barnvakt på kvällen.
Jag ska aldrig skaffa barn, seriöst! Jag var helt slut efter typ en timma.
Nathalie matade ungarna med ostbågar och cola! Haha. Så snacka om att dom fick överskottenergi,
dom satt aldrig still. & hur ska vi veta hur man sätter på en blöja? Den är ju typ konstig.
Vi stod typ en kvart och funderade på hur man skulle he på en blöja, medans ungen låg och grät.
Kul. Nejmen, lite kul var det faktiskt. För dom är ju ganska söta. :)

Iaf, efter vi suttit klart barnvaktspasset så gick vi hem till Aron, eller vi fick skjuts.
Han var ju väldigt social och trevlig, NOT! Han var inte ens närvarande.
Men sen efter vi suttit där ett tag så gick vi (eller vi fick skjuts.) till gamla.
Så där var vi med typ....Oskar,Linus,Jesper,Håkon & nån liten kille som jag inte kommer ihåg namnet på.
Tror jag? Jag vet inte riktigt om det var nån fler. Men det var väl typ..trevligt?
Och sen fick vi skjuts hem. Och idag har jag ingen röst för jag skrek så mycket igår.
& idag. Nathalie kör som sagt som en jävla tok. Huvva.

Men nu ska väntar jag på att Nathalie ska göra sig klar så ska vi fara & äta på mathörnan.
Kul. Sen far hon hem :(

Men glad alla ♥s dag! & Grattis finaste Sandra. Nu är du inte så liten längre. :) ♥

 

<3 / jasmin,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0