11.22

Sitter i datasalen på Solektionen nu. Jag borde skriva uppsats.
Men jag gör det hemma. Blir lättare att koncentrera mig hemma än här.
Snart är det lunch och sen slutar vi väl typ..tio i tre tror jag.
Inte så sent. Men ändå.

Idag skulle vi ha haft rinkbandy träning men den blev inställd. :(
Det sög. För nu blir det ingen träning ikväll. Men jag får väl gå ut och gå eller nåt.
Jag ska nog sova hos Helena inatt med om jag får. & jag ska kanske färga håret med.
Samma färg. Bara ta bort dom här dumma skiftningarna.
Men om jag ska sova hos Helena ikväll så ska Jenna kommer över en stund och vara med oss.
Det blir riktigt kul och vi ska hitta på nåt dumt bus! ;) Så det ser jag fram emot! ♥

Men nu är det strax lunch och läraren stryker runt som en hök, så jag kan inte skriva mer.
Vi hörs, puss! ♥


Humör: Trött men glad.
Plus: Att jag inte behövde stressa imorse. ♥
Minus: Att vi ska se en tråkig film om 5 minuter.
Kläder: Leggins, linne & skjorta.
Låt: Dancing with tears in my eyes - Kesha
Hur är ditt liv: Alldeles för komplicerat för mig.
Vill ha:
Planer: Mycket!
Dagens måste: Le.
Händelse: Inget just nu.
Saknad: Nathalie ♥
Ser fram emot: Helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0