Light up the streets

Kan ju önska er alla en riktigt god jul, fast jag är lite sen.. Menmen.
Har varit upptagen hela dagen, sovde lite för länge, duschade, gjorde mig iordning
och iväg till Racksund där halva släkten väntade! Och det var så fint dukat och så.
Sjukt mysigt, även fast jag var så hungrig att jag inte visste vad.
Och sen slängde jag i mig maten alldeles för snabbt så det slutade,
 med att jag och Jossan somnade i soffan.
 Fattar inte hur vi kunde sova när dom andra pratade skithögt osv..
Men iaf efter vi sovit blev det efterrätt som bestod av väldigt gott.
Kommer inte ihåg vad det hette.
Efter det såg vi tv en stund, Karl-Bertil Jonsson tror jag det hette. Hehe..
Sen spelade vi lite spel, och bara umgicks. Underbar kväll, lyckad julafton helt enkelt.

På slutet kom Camilla och vi fick se när Ozzy öppnade sitt paket. Roande!

Vet inte riktigt om jag orkar skriva allt jag fått..
Men ser väl om jag kommer ihåg allt..

En plattång, rekommenderad av frisörer. Ville verkligen ha den, så tack :)
Serum och typ nå cpbalsam för håret, ska tydligen vara väldigt bra det med.
En skiva! WIHIIIII :D
Typ krämer.. och pengar.
Nån porslinsprydnad..
Och grejs som man klistrar fast på väggen. Äntligen!
Och det bästa, en bok! Eller ett liksom presentkort så jag får köpa flera böcker.
Underbart, har redan beställt en så ska få den snart. Sen ser vi väl.. :)
3 par jeans, ett par förstora. Tack mamma för du tror att jag är typ XXXXXXL :)
Men dom andra passade så det var ju bra!
Tror det var allt? Blev iaf väldigt glad, hade inte önskat mig mycket.
Bara plattången,böckerna och skivan så det var ju braa.
Men nu ska jag lyssna på min nya skiva. Pusshej!! 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0