Årets slut

Jag tänker inte skriva ett långt inlägg om året som gått.
För jag har inga bilder för jag är hos Lisa och jag antar att hon tycker att jag är osocial isåfall.
Men jag tänkte iaf skriva och tacka några få personer som förgyllt mitt 2010.
Först ut, Helena - 2010 hade inte varit nånting utan dig. Seriöst!
Kan inte fatta att vi ska flytta ifrån varandra till hösten.
Du är världens bästa bästis och jag älskar dig!! ♥
Emma!! Blemma, Emzor! Världens bästa Emma dessutom.
Alla skratt, alla minnen. Du är en sjuk person. Precis som jag.
Hade inte varit nånting utan dig! Puss ♥
Sandra, lilla Sandra. Vad hade jag egentligen gjort utan dig?
Känns nästan som jag skriver samma sak. Men så äre.
Hade inte varit nånting utan nån av er, du betyder så mycket!
Om vi splittrar så SKA vi fortsätta vara vänner tills jag ligger och ruttnar i en grav.
Även då, iförsig. ♥
Nathalie Edholm. Mycket upp och nergångar det här året.
Men det visar ju bara att vi klarar allt. Behöver dig så sjukt mycket.
Tack för att du är du, och tack för du gjort mitt 2010 så sjukt bra.
Älskar dig så himla mycket. ♥
Jennifer Gustavsson. Snäckan.
Vi har varit med om mycket det här året, om inte så har det nog bara gjort oss starkare.
Har sjukt mycket att tacka dig för. Och det hoppas jag du vet. 
Puss vännen, och tack för att du är så bra. ♥
Måste också tacka alla mina andra underbara otroliga vänner! 
Men Lisa får damp på mig för jag har hennes dator, hehe..
Mitt 2010 har varit sjukt bra och oförglömligt.
Har lärt känna massa nytt folk och såna som jag kommer hålla fast vid resten av livet.
TACK FÖR ETT UNDERBART ÅR!! ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

tack själv fin jasmin aka chaka! :) <3

2010-12-31 @ 15:40:35
URL: http://sandraal.blogg.se/
Postat av: Helena

Åh vad jag känner mig fjantig som sitter här och nästan lipar! Vet inte om det är av glädje eller sorg. Du har hjälpt till så otroligt mycket med att göra 2010 bra. Du betyder så obeskrivligt mycket för mig, bästa bästa vännen. Kan inte heller fatta att vi ska flytta ifrån varandra, och jag kan inte tänka mig hur svårt det kommer att vara. Älskar dig så mycket, och även fast det inte var längesen vi sågs så saknar jag dig så mycket! ♥

2011-01-01 @ 05:29:10
URL: http://helenawj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0