Wind of Change

Gissa vem som får 1470 imorron? Det är lönen för det jag jobbat i Julimånad.
Sammanlagt får jag 5709 kr. Hur underbart låter inte det? Skulle egentligen fått typ 6000. '
Men eftersom jag inte jobbade sista dagen förlorade jag ca. 300 kr på det.
Men det får jag allt leva med, mådde kasst den dagen så är glad att jag stannade hemma! '
Så iaf, nu sitter jag och funderar på om jag ska kasta mig på alla nätbutiker eller om
jag ska vänta tills vi åker till Luleå på torsdag. Saken är ju den att jag fyller år på onsdag.
Så då kommer troligen pappa fylla på med pengar på kontot. Så då har jag ju pengar.
Men vad är bäst, spara eller slösa? Jag är ju en liten slösare.
Jag tror jag sparar pengarna tills nåt nödvändigt kommer upp i mina tankar.
Jag ska ju spara pengar tills jag ska pierca tungan, åker nog till kanske Skellefteå
med Emil och Tina som ställer upp och följer med! Dom ska allt få sitta och hålla mig i handen! ;)
Men idag var det ju skola som vanligt, jag var väldigt trött och kämpade genom dagen.
Efter skolan var jag med Emma en stund. Vi cyklade, vi ramlade, vi skämde ut oss.
Haha, men ingen störra skada skedd förutom att Emma nästan pissade på sig av allt skratt!
Efter Emma farit hade jag tänkt se TV men jag somnade och har sovit ett bra tag.
Inte särskilt bra eftersom jag inte kommer kunna somna i natt. Men det får jag leva med.
Nu ska jag göra bort lite matte och äta jordgubbar. Puss på er! :)


<3 / jasmin, listening to the wind of change.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0