My heart beats for love

Ja, jag vet. Jag uppdaterar aldrig och det är bara konstiga inlägg.
Men det är sommarlov och jag har inget särskilt att skriva.
Inte för att jag har det då det är skola heller..
Men jag är iaf inne på sista jobbveckan nu och det ska bli så skönt med ledighet.
Även fast den bara varar i en vecka och sen börjar allvaret.
Jag är rätt så säker på vad jag vill gå, så nu ska jag bara köra hårt.
Sen så fyller jag ju år snart! Byxmyndig, här kommer jag!
Haha, nä fyfan vad töntigt det där lät. Men det ska väl bli kul att fylla år.
Så jag skrev nyss klart min lilla önskelista för vad jag vill ha.
Kom på mig själv med att stå och nicka nöjt och kolla på den.
Men seriöst, jag har önskat mig perfekta saker till födelsedagspresenter.
Informerat pappa och mamma om exakt allt dom behöver veta.
Duktig tjej. Mer finns det inte mer att skriva!
Vi hörs väl nån annan gång :).



Blir så sjukt irriterad på dom som tror sig veta.
Men dom vet egentligen inte ett skit. Snälla.



En bild från LK. Som ägde. Grymtt!
Träffade helt underbara personer. Som jag snart ska träffa!


<3 / jasmin, the hurt or the trubble.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0