it must have been love

Nu ska jag strax cykla iväg mot Tina. Vi ska äta på Mathörnan! :)
Sen vet jag inte vad vi hittar på, men nåt skojigt blir det väl.
Efter skolan cyklade jag in till samhället med Sandra,Emma och Helena!
Helena och Emma följde mig till Ninas där jag köpte ett par leggins.
Sen följde Emma mig till Skoaffärn där jag köpte sminkborttagning och en foundation.
Och idag är det exakt en vecka kvar tills jag fyller 15!
Men tyvärr så kommer jag vara i Boden på läger då.
Menmen, helgen som kommer efter blir ju super då. :)
Men nu måste jag skynda mig för Tina håller på att döö.
Haha, puss :)


Sen måste jag även tillägga att jag saknar fina Nathalie!

<3 / jasmin, nothing compares to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0