Everyday

Jag har inte dött men jag tänkte komma med en snabb uppdatering.
Jag har varit i min stuga med Tina,Emil,Malin & Philip. Där har vi väl typ käkat..
Och sånt som man gör i stugor, typ äter mat,grillar,fiskar & sånt!
Det var väldigt trevligt och kommer att göras om nångång i framtiden! :)
Första kvällen då vi bestämde oss för att fara dit följde Angelica,Ida och Jonas med.
Men dom for senare på natten så det var bara jag,tina,emil,malin och philip som sovde över.
Vi fem sovde även över en natt till men då på söndagsmorgonen åkte vi tjejer in
till samhället och handlade diverse nödvändiga saker, som mat! ;)
Vi somnade ganska tidigt och Emil och Tina åkte iväg på morgonen för att
Emil skulle övningsköra. Så jag,Malin och Philip åt frukost och for ut och fiskade.
Efter vi fiskat sovde vi en stund sen åt vi igen och sen somnade vi.
Sen städade vi hela stugan, sen kom pappa och hämtade oss och vi åkte hem.
Och nu är jag hemma och ska alldeles strax stänga av datorn och lägga mig.
Är helt slut efter 2 riktigt roliga dagar. Men det var de värt!
Idag kör Emil upp och vi håller tummarna på att han klarar det! :)
(Endast för att jag vet att Tina kommer läsa upp det här för Emil)
Hehe..


Ajja, nu ska jag sova. HAAAAAAAARE GÖTT.

Justja, imorron hämtar pappa ut mina kläder och snart får jag mina ringar!
*gLädJeSsKiutt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0