Every rose has its thorn

Jag vet att det bara varit tråkiga emoinlägg här.
Men vad finns det att blogga om? Mitt jobb är ju inte särskilt intressant.
Och sen så har jag ju tystnadsplikt så jag får ju inte egentligen säga nåt.
Men vad gör jag om dagarna? Jag masar mig upp ur min otroligt dumma sköna säng.
Äter frukost tillsammans med pappa och sen cyklar jag till jobbet 5 i 8.
Sen jobbar jag, lunch klockan 12.00. Sen slutar jag 15.00. Skönt!
Så ser mina dagar ut just nu, efter jobbet kan jag träffa Tina och My en sväng.
Angelica och Andreè brukar väl också vara med.
Eller så är jag så trött så jag tar bara en dusch sen slocknar jag.
Men idag var jag med Emma och Helena efter jobbet. Har saknat dom.
Vi pratade om allt möjligt och hur less vi var all drama.
Sen kom vi även överens om att det blir Luleåkalaset för oss på fredag!
Gryyyymt, kommer bli helt awsesome. Så nu taggar jag för det.
Sen finns det inte så mycket mer att berätta.
Det var hamnfest ihelgen så jag var på den med My,Tina,Angelica och Mari.
Åt på Frasses minst 3 ggr i helgen som det lilla fettot jag är.
Senare på lördagskvällen var det jag,Tina,My,Andreè och Mari hos mig.
Spelade spel och skrattade och skojade på. Sjukt kul! En kväll jag kommer minnas.
Efter en stund hos mig drog vi till Mari där det var jävligt fullt.
Så det blev inte så länge där. Sen drog jag hem och sov i mitt nya rum.
Det är inte riktigt klart. Det fattas lister och möbler. Hehe.
Men nu ska jag sova, skriver mer nån annan dag!
Puss på mina få läsare.




<3 / jasmin, tonight i fall and i can't get up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0