,

Alla som börjar skolan måste svara!
Vilken klass börjar du? 9 A
Vilken skola går du på? Kyrkholmsskolan.
Vad ska bli roligast med att börja skolan igen? Klasskompisarna antar jag :).
Vad ska bli tråkigast med att börja skolan? Pressen.
Vad har du saknat mest med skolan under sommaren? Klasskompisarna!
Vem har du saknat mest från skolan? Järngänget ju! ;-)
Vilken lärare ska bli roligast att träffa igen? Mentorerna.:)
Får du betyg i år? HOPPAS!
Vilka betyg vill du ha? Hoppas ju på VG och MVG.
Vilka betyg tror du att du kommer få? No idea.
Vilket ämne ska blir roligast? Typ, so, biologi, musik, matte ibland. :)
Vilket ämne ska bli tråkigast? Engelska kanske.
Vem på din skola är snyggast? Mina flickor såklart!
Får du någon ny i din klass i år? Tror inte det. :)
Tror du att du kommer förändras under detta året? Säkert.


Haha, kände mig tvungen. Men nu ska jag sova för jag ska upp tidigt imorron!
Blir att åka till Arvidsjaur med Tina,Emil,Elin och Nattan! Blir perra.
Och stort grattis till Efuck som klarade körkortet idag! (egentligen igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0