why does my heart tell me that i am

Har just borstat tänderna och snart ska vi börja gå mot SushiBiten. :-)
Vi börjar ju nio men vi har tänkt gå tjugo i så vi hinner leta.
Nog för att jag vet redan vars det är. Men lite tid skadar inte.
Emma började åtta och Sandra halv nio. Så dom for för ett tag sen.
Så det är bara jag & Helena här hos Sandra.
Mer finns det väl inte att skriva, hoppas mina fina vänner som sitter i skolan har det bra.
Och tänk på mig då ni jobbar matte eller nåt, för då kommer jag nog rulla en sushirulle! ;-)
Efter praoen blir det iaf stan och kika lite, nog för dom kanske inte har så många affärer.
Ajja, ha det bra. Puss!


<3 / jasmin, nothing compares to you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0