we'll make it through

Just nu sitter jag hos Helena med Jennifer. Vi sitter bara och pratar lite.
Jag har vågat Snäckans hår med en trippeltång. Jag tyckte det blev fint.
Men jag vet inte riktigt vad hon tyckte, men vi ska exprimentera lite mer nån annan gång.
Snart ska jag väl ta och fara hem för jag börjar bli lite sömnig.
Det har varit en lång dag med idrott och sen lunch. Men imorron slutar vi ganska tidigt.
Idag har ju jag & Helena fotat lite och det ledde till en ny header & bloggdesign.
Lika duktig som alltid är hon och jag blev jätte nöjd. Tack, fina du. ♥
Men mer finns det inte att säga, hoppas ni gillar designen och headern.
Pusshej.


<3 / jasmin, and i hope that you could be the one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0