touch down

Jag har äntligen börjat få till dygnet och det passar perfekt nu till sista helgen.
Men som sagt så har jag ju prao nu direkt efter lovet, och det blir sovmorgon för min del då.
Jag tror jag börjar typ nio eller tio..? Och slutar två. Greeeat!
Idag vaknade jag iaf klockan 8. Och jag somnade typ två?
Så hur jag kunde vara så pigg imorse fattar jag inte. Men jag klagar då inte.
Så det blev att hämta Jims dator och kika film.
Idag är det fredag, och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag.
Det är lite mulet ute så det blir nog inte att fara ut med skotern eller så.
Men jag tror jag ska vara med Nathalie & Ronja kommer nog idag har jag för mig?
Annars ska jag nog även träffa världens bästa Malin som kom hem igår.
Men medans jag funderar så kan jag passa på att berätta vad jag gjort sen i onsdags.
Efter jag kommit hem från Jutis blev det lite stressigt att packa ihop saker.
För jag följde med Nathalie & Jennifer till Laisvall. Där fick vi sällskap av Jim & Jimmy.
Jocke & Angelica var även förbi en stund och hälsade på.
Kvällen bjöd på många skratt men även en massa otrevligheter som vi inte tar upp här.
Saker som jag helst  vill glömma, jag tror det rubbat hela min uppväxt, haha.
Men jag for iaf hem igår och då jag väl var hemma latade jag mig bara.
Så det var vad jag gjorde i onsdags & igår.

Men nu ropar magen efter frukost. Så vi hörs nångång, puss.



Jag har bestämt mig nu, jag vet vad jag vill.
Och jag tänker inte ge upp.
Jag vet att jag nog kommer bli sårad.
Men jag skulle aldrig kunna leva med tanken av att jag aldrig försökt.
I'm gonna fight for this love.


<3 / jasmin, you take me higher.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0