there's an endless story

Just nu sitter jag hos Helena. Har varit och handlat med Jennifer.
Vi ska ju äta tacos ikväll. Så just nu är Helena i duschen.
Sen när hon är klar ska jag hoppa in och sen blir det fix & middag.
Jag är sjuukt taggad för ikväll. Så det ska bli riktigt kul.
Jag skippade idrotten idag för jag for till Racksund och grattade Eva.
Fick äta en supergod tårta där och det blev en massa prat.
Men det värsta var ju biltrippen dit.
Medans pappa pratade satt jag bara och kollade framåt.
Och jag kunde verkligen inte hindra tårarna, dom bara rann. I floder.
Men jag vet iaf hur det blir nu. Tur att Evas kramar iaf tröstar till max.
Mer finns det nog inte att berätta, hoppas bara Helena blir klar snart.
Och Jennifer skulle bara duscha sen kommer hon också hit. Blir great.
Ajja, nu orkar jag inte blogga mer. Puss på er. Och ha en fin Valborg! :-)

<3 / jasmin, dont get me wrong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0